• Caratteristiche è norme di a macchina maschera in forma di pesce

A maschera di pesce deve risponde à a norma UE en149: 2001 P3. Hè adupratu principalmente per prevene polveri industriali estremamente fini è fumu metallicu durante l'operazione di saldatura. Più di u 99% di elle anu una efficienza di filtrazione, chì hè più adatta per l'ambiente bagnatu è caldu o per prutezzione di usura per un bellu pezzu; hè adattatu per a prutezzione di a polvere in custruzzioni, mineraria di petra, tessili, macinazione, colata di metalli, farmaceutica, elettronica, farmaceutica, trasfurmazione di materiali è macinazione è altre industrie. Hà ancu un bon effettu antipolvere nantu à a timpesta di sabbia.

A macchina maschera maschera di pesciu meccanica Bangyin hè una macchina automatica per a produzione di corpu di maschera pieghevole. Utilizza a tecnulugia ultrasonica per incollà 3-5 strati di tessutu non-tessutu PP, carbone attivatu è materiali filtranti, è taglia u corpu di a maschera pieghevole. Sicondu e diverse materie prime aduprate, e maschere produtte ponu ancu risponde à standard diversi cum'è ffp1, FFP2, N95, ecc. A cinghia di l'arechja hè un tessutu non tessutu elasticu, chì face l'arechje di u portatore cunfortu è senza pressione. U stratu di stoffa filtrante di a maschera hà un bonu effettu di filtrazione, chì si adatta perfettamente à a forma di a faccia asiatica, è pò esse applicatu à e costruzioni, a minera è altre industrie à alta inquinamentu.

Funzioni è caratteristiche di a macchina di maschera di pesce

1. Si pò trasfurmà u corpu di a maschera pieghevule cum'è u tippu di pesce macchina pieghevole di a maschera di polvere, chì pò esse trattatu à tempu.

2. Cuntrollu automaticu PLC, cuntu automaticu.

3. Dispositiu di regolazione simplice, faciule da rifornisce.

4. A muffa adopra u modu di estrazione è di sustituzione, chì pò rimpiazzà rapidamente a muffa è pruduce sfarenti tippi di maschere.

5. A lega d'aluminiu hè aduprata in tutta a macchina, chì hè bella è ferma senza ruggine.

6. Dispositivu avanzatu di alimentazione è di ricezione.

7. Alta stabilità è bassu tassu di fiaschi.

maschera di filtru ir, o solu maschera di filtru. U so principiu di travagliu hè di fà chì l'aria cuntenente sostanze dannose sia filtrata è purificata da u materiale filtrante di a maschera, è poi inalata.

U respiratore di tippu di alimentazione d'aria si riferisce à a fonte d'aria pulita isolata da sostanze dannose, chì hè inviata à a faccia di una persona per respirà attraversu u cateteru per mezu di l'azione di potenza cum'è compressore d'aria, dispositivu di cilindru di gasu compressu, ecc.

I maschere di tippu di filtru sò i più aduprati in u travagliu cutidianu. I metudi di selezzione è e condizioni d'usu di tali maschere sò descritti in dettaglio sottu. A struttura di una maschera di filtru deve esse divisa in duie parti. Unu hè u corpu principale di a maschera, chì pò esse simplicemente capitu cum'è un quadru di a maschera; l'altru hè a parte di materiale filtrante, cumpresu u cotone filtrante per a prevenzione di a polvere è a scatula di filtri chimichi per l'antivirus. Dunque, per a selezzione è l'usu di maschere filtranti, alcuni prudutti di Guangjia vi furniscenu a seguente comodità, vale à dì, pudete aduprà u listessu corpu di maschera, è quandu avete bisognu à a prova di polvere in ambiente di travagliu di polvere, pudete mette u filtru currispundente di cuttone, da pudè mette una maschera antipolvere; quandu avete bisognu di realizà a prevenzione di gasu in un ambiente tossicu, rimpiazzate u filtru di cuttone, è u dispositivu cun ellu A scatula di filtru chimicu currispundente, allora diventa una maschera antigas, o secondu i vostri bisogni di travagliu, per furnisce vi cun più combinazioni
Breve introduzione di materiale filtrante per maschera
I materiali filtranti di maschere protettive sò principalmente divisi in duie categorie, vale à dì antipolvere è antitossica. E so funzioni sò di adsorbisce aerosols dannosi, cumpresi polvere, fumu, gocce di nebbia, gasi velenosi è vapori tossichi, attraversu i materiali filtranti, per impedisceli di esse inalati.
Usu di maschere

L'usu di maschere generali, maschere duveranu esse dimensioni adatte, portà a strada deve esse currettu, maschere saranu efficaci. E maschere vendute in u mercatu sò generalmente divise in rettangulare è in forma di cuppa. A maschera rettangulare duveria avè almenu trè strati di struttura di carta per avè un effettu prutettore. L'utilizatore deve appughjà u filu nantu à a maschera nantu à u ponte di u nasu, è poi sparghje tutta a maschera longu u ponte di u nasu, in modu da ghjucà un rolu efficace. I zitelli ponu purtà maschere chirurgiche rettangulari, perchè ùn hà micca una forma fissa, se ben ligata, pò esse vicinu à a faccia di u zitellu. A maschera in forma di cuppa deve esse assicurata chì a densità di a maschera hè abbastanza dopu chì hè stata incollata nantu à a faccia, affinchì u soffiu in l'aria ùn sfugliessi per esse efficace. Quandu portate una maschera in forma di tazza, copre a maschera cù e duie mani è pruvate à soffià. Verificate s'ellu ci hè una fuga d'aria da u bordu di a maschera. Se a maschera ùn hè micca stretta, duverebbe riajustà a pusizione prima di purtalla.

Quandu devu cambià a maschera

1. A maschera hè cuntaminata, cum'è macchie di sangue o goccioline

2. L'utilizatore hà pensatu chì a resistenza respiratoria cresce. Cuttone filtrante à prova di polvere: quandu a maschera si adatta bè à a faccia di l'utente, quandu l'utente sente una grande resistenza à a respirazione, significa chì u cotone filtrante hè pienu di particelle di polvere è deve esse rimpiazzatu.

3. A maschera hè dannighjata

4. Sutta a cundizione chì a maschera è a porta di l'utilizatore sianu bè chjusi, quandu l'utilizatore sente l'odore di velenu, a nova maschera ùn deve micca esse purtata temporaneamente. Da a prospettiva di a struttura fisiologica umana, a circulazione sanguigna di a mucosa nasale hè assai forte.


Tempu di posta: Nov-02-2020